sobota 17. října 2015

Pivní stáj

Ahoj všichni,

nedávno jsem se s kamarádkou vydaly v Brně do Pivní Stáje. Tuto hospodu jsem měla možnost navštívit díky voucheru od Zomato.cz . A jak naše návštěva dopadla? To se dozvíte v dnešním článku :)







Pivní Stáj se nachází na ulici Veveří hned naproti zastávce Grohova. Není tedy možné, že by jste tento podnik nenašli :D






Pro jistotu jsem udělala rezervaci, abychom si měli kam sednout. Při příchodu do podniku byly obsazeny asi tak 3 stoly. Když jsem se zeptala na svou rezervaci, tak obsluha nejprve hledala, ale nakonec nás v pohodě usadila. 

Obě jsme si objednaly pivo Svijany. Bylo nám totiž jasné, že jdeme na Burger a proto to pivo :D . Svijany jsme měli na stole během chvilky a byly dobré. 




 Také jsme si každá objednala Burger. Já osobně jsem si objednala Farmářský. Burger měl podle jídelního lístku obsahovat domácí housku, hovězí maso, grilovanou slaninu, dressing, salát, vejce, plátek uzeného sýra, grilovanou cibuli a bramborové dolárky. Navíc jsem si objednala tatarku.

K našemu překvapení jsme jídlo měli na stole během 10-ti minut. Burger obsahoval všechny ingredience které byly uvedeny. Maso bylo dobře propečené, houska mi přišla křupavá, vejce mělo krásně tekutý žloutek. Bramborové dolárky byly také výborné. Akorát tak slané a hlavně nebyly mastné!! Objednaná tatarka byla také chuťově velmi dobrá.

Jediný problém jsem měla s dressingem. Bylo ho tam až moc. Mám ráda když houska není suchá, ale v tomto případě ze bylo tolik dressingu, že ke konci byla houska skoro promočená.


Při placení nastal další menší problém. Už při rezervaci jsem uváděla, že budu platit pomocí voucheru od Zomato.cz . Když jsem jím chtěla zaplatit, servírka se tvářila, že netuší co to držím v ruce a čím to chci vlastně platit. Nakonec ale voucher akceptovala a my jsme mohli odejít domů.




Ve výsledku bych hodnotila tak 3,5/5

Rychlost obsluhy byla opravdu rychlá. Jídlo bylo chuťově dobré. Ohodnotila bych ho stylem, že vyloženě nenadchne, ale také neurazí.
Moji recenzi najdeté také zde



Pokud máte rádi Burgery tak bych Vám tento podnik doporučila. 


A co vy? Jste také milovníci Burgerů jako já? :)

2 komentáře :

Unknown řekl(a)...

Pivní stáj a byla skoro prázdná? To se divím! Muselo být, když nebyli studenti, co? Normálně si tam člověk nesedne :)

Life in a big city řekl(a)...

Taky jsem byla překvapená, že tam skoro nikdo není :D ... na doporučení jsem si udělala rezervaci, abychom si měli kam sednout a on tam skoro nikdo nebyl :D

Okomentovat