středa 28. října 2015

Faust burger pub

Ahoj všichni,

v dnešním článku se podíváme do Burger pubu Faust v Brně.


Zdroj

Prvotním plánem bylo jít na Food Park, který se konal na Malé Americe. Bohužel jsme při příchodu zjistili, že na tak malé prostory je tam stánků hodně a lidí ještě víc. Udělali jsem tedy jedno kolečko a nic moc nás nezaujalo. Jediné co mě lákalo byly hot dogy od All - In Fresh, ale fronta byla naprosto nekonečná. Po menší poradě jsme se tedy rozhodli zajít si na jídlo jinam a volba padla na Faust Burger Pub.

Trochu jsme se obávali, že budou mít zavřeno, ale naštěstí ne a i ve státní svátek měli otevřeno. Při příchodu jsem našli stůl a usadili se.

Objednali jsem si točenou višňovou limonádu. Tato limonáda byla dobrá, jenom bych ji snesla o maličko míň sladší.


Višňová limonáda


Naše volba padla na double mini burger. Za 119,- jsem dostali burger se 140g masem, hranolky a salát coleslaw.



Můžu říct, že burger byl chuťově dobrý. Obsahoval dvě masa, sýr, cibuli, smažené cibulové kroužky, majonézu, bbq omáčku, slaninu, salát a rajče. Tím, že byl burger dvoupatrový, bylo docela obtížné se s ním popasovat :D . Nakonec však příbor nad burgrem zvítězil. Maso bylo dobře propečené, ale lehce překořeněné. Možná míň soli by nevadilo. Houska byla křupavá.
Hranolky nebyly vůbec mastné a byly velmi chutné. Coleslaw mi také velice chutnal.




Ve výsledku bych hodnotila 3,5/5



Celkově bych tento podnik hodnotila  kladně. Prostředí je pěkné. Jídlo bylo celkem chutné. Obsluha byla velmi rychlá. Když jsem odcházeli byl podnik téměř celý plný. Docela lituji obsluhu, protože na celý podnik byla jenom jedna osoba. 

Za 150,- jsem se krásně najedla a napila :)



Tento podnik bych určitě doporučila!!!





Faust Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato

Žádné komentáře :

Okomentovat