úterý 2. června 2015

CO DÁL?!

Ahojky,

dnešní článek se bude týkat toho, co mám s tímto blogem v plánu do budoucna. Čtěte tedy dále, aby jste se dozvěděli víc.





Tento blog vzniknul jako prostor pro kosmetické věci. Sem tam se tu objevily také recepty. Bohužel jsem jenom student, který nemá moc příležitostí na výdělek a díky tomu není moc finančních prostředků na nákup kosmetiky. Neříkám však, že z blogu kosmetika zmizí úplně.

Proto jsem se rozhodla, že trochu pozměním filozofii tohoto blogu. Chtěla bych se více soustředit na mou další velkou vášeň a tou je JÍDLO :D :D . Jsem člověk který bez jídla nemůže žít a radši se dobře nají, než aby si koupil něco nového na sebe :D Proto bych na tomto blogu chtěla více psát recenze na různé kavárny, restaurace, apod. Samozřejmě se tu taky budou objevovat recepty.

Navíc v létě mám docela v plánu cestovat po ČR tak doufám, že Vám sem budu moct napsat nějaké ty tipy kam vyrazit.

Ráda bych sem také občas napsala nějakou recenzi na knížky. Díky zkouškovému sem začala pořádně prokrastinovat s knížkou v ruce. Proto se můžete těšit také na tento druh článků.


To by bylo asi vše k mému nápadu kam by se blog v budoucí době mohl ubírat.

Budu ráda za každý Váš názor.

Mějte se krásně :) M.

2 komentáře :

Teréz řekl(a)...

to jsou velmi dobré nápady na blogové články :) pokud máš internet v telefonu, rozhodně se neboj si naistalovat Zomato, což je appka na recenze právě kaváren, restaurací atd :) sama jej používám, můžeš se na můj profil kouknout přes můj blog, kde mám přímo widget :)

http://amaya-lifestyle.blogspot.cz

Life in a big city řekl(a)...

Díky za tip :)) určo se na to podívám :))

Okomentovat