středa 23. prosince 2015

Moje nová láska

Ahoj všichni,

v dnešním článku Vám chci představit svoji novou lásku a dá se říct, že i závislost. A co to vlastně je? To zjistíte uvnitř tohoto článku :)


Pokud sledujete můj Facebook tak to již asi víte :D a pokud ne tak tady je odkaz







zdroj



Jak už jste možná z názvu pochopili, jedná se o moji novou lásku. To, do čeho jsem si zamilovala, je značka LUSH. 


Pokud o této značce slyšíte poprvé, zde je malé základní info:
V obchodě této značky najdete ručně vyráběnou kosmetiku. Máte na výběr vlasovou kosmetiku, mýdla, balistiky, krémy a mnoho dalšího. Žádný z jejich výrobků není testován na zvířatech.



Bohužel v ČR je jenom jeden obchod a to v Praze v Palladiu :( . Na druhou stranu je to možná dobře, protože bych nejspíš zkrachovala. Ovšem bez problémů své produkty zasílají pomocí DPD.

zdroj


Mě naprosto okouzlily jejich bathbomb neboli balistiky. Jedná se o koupelové bomby. Po vhození do vany Vám vykouzlí naprosto úžasný zážitek. Tyto balistiky krásně voní a často hrají všemi barvami. 


Mojí první návštěvu jsem uskutečnila v Praze. Bylo to zhruba 2 týdny před Vánocemi a díky tomu byl obchůdek plný k prasknutí. Je vidět, že je tato značka oblíbená. I zaměstnanci jsou velmi milý. S úsměvem se zeptají jestli potřebujete poradit. Většinou mi to vadí, protože v jiných obchodech za mnou zaměstnanci s otázkou jdou již při vstupu do prodejny. Tady mi to ale nevadilo, protože celý obchod působí velmi pozitivní a přátelskou atmosférou. 





Moje kroky okamžitě směřovaly k bathbombs. Já jako milovník koupelí jsem nemohla odolat. V mém košíku nakonec skončily tyto produkty: Golden Wonder, Sakura, Sex Bomb, Avobath a Big Bang Bubble Bar - pěnivou koupel.


Golden Wonder (zdroj)
Sakura (zdroj)
Sex Bomb (zdroj)
Avobath (zdroj)
Big Bang (zdroj)


Zatím jsem vyzkoušela Sakuru, Avobath a Big Bang Bubble Bar.  Každý produkt naprosto božsky voní. Z Vaší koupele udělá úžasný relaxační zážitek. Bomby obsahují oleje díky kterým je Vaše pokožka krásně jemná. 

Sakura a Avobath voněly opravdu božsky. Opravdu jsem si díky nim ve vaně odpočinula.

Big Bang Bubble Bar je koupelová pěna. Stačí ji vzít a nechat pod proudem vody v ruce rozpustit. Vanu máte během chvíle plnou bublinek které vydrží po celou dobu koupele. 

Big Bang Bubble Bar





21.12. jsem byla se školou ve Vídni. Nečekaně jsem tam narazila nedaleko Stephansplatzu tamní Lush. No nebyla bych to já, kdybych tam nenakoukla. Kamarádům jsem řekla, že do 5ti minut jsem venku. No možná jsem tam byla trochu dýl, ale opět jsem neodešla s prázdnou. V tašce jsem si odnášela tyto bomby: Butterbear, Luxury Lush Pud a The Experimenter. Jako dáreček k nákupu jsem dostala vzoreček mýdla. 



 
Butterbear (zdroj)


The Experimenter (zdroj)
Luxury Lush Pud (zdroj)




Pokud máte možnost, určitě se do Lushe podívejte. Ceny můžete zjistit na jejich webu www.lushcz.cz

Já osobně v Praze utratila něco málo přes 700,- a ve Vídni kolem 400,- (15,45€)

Určitě plánuji další návštěvu tohoto úžasného obchodu a nebo objednávku přes internet. 

Pokud jste také milovníci koupelí jako já, tak Lush musíte určitě vyzkoušet. A pokud chcete vidět bathbombs "v akci" stačí jejich název zadat na YouTube :) . 



A co Vy? Také milujete tyto produkty do vany jako já?

Žádné komentáře :

Okomentovat