středa 5. listopadu 2014

Těsoviny s kuřecím masem a špenátem

Ahoj všichni,

pokud jste milovníci těstovin tak jako já tak vás určitě dnešní recept potěší. A pokud nejste, třeba Vás to inspiruje a tento recept vyzkoušíte.



Pokud tedy chcete zjistit jak se z tohohle:  















 

stalo tohle:





















Tak čtěte dále :)



Na těstoviny se špenátem a kuřecím masem budeme potřebovat:

Těstoviny
Kuřecí maso (já použila kuřecí prsa)
Špenát (já použila mražený listový)
Cibuli
Česnek
Smetanu
Kostku zeleninového vývaru ( ano používám vývar z kostky :D )
Solamyl (aby maso nebylo vysušené)
Olivový olej
Pepř, sůl



Postup:

Těstoviny uvaříme dle návodu v osolené vodě.




 



 Cibuli si nakrájíme nadrobno.















Maso nakrájíme na kostky.






 Maso obalíme v trošce solamylu aby nebylo vysušené.
















Na olivovém oleji osmažíme cibulku.
















Když je cibule sklovitá přidáme maso, propasírovaný česnek, bujón a sůl s pepřem.




















Maso pořádně osmažíme a přidáme špenát.



















Poté co špenát změkne přidáme smetanu a vše necháme pár minut povařit.













A to je vše. Oběd je hotový a vy si můžete vychutnat toto skvělé jídlo které já opravdu miluji.






A co vy? Máte rádi těstoviny??? A máte nějaký trik jak při krájení cibule nebrečet??





2 komentáře :

Amaya řekl(a)...

super, tenhle druh těstovin se špenátem miluji!
Jinak trik na nebrečení u cibule mám - dát si do pusy obyčejnou vodu, nejen že má maličkost je chvíli zticha (což doma velice oceňují! :D ) ještě ke všemu nebrečím :)

Life in a big city řekl(a)...

Děkuji :) příště to určitě zkusím :D ... krájení cibule je pro mě horor :D hlavně teď na podzim kdy je ta cibule čerstvá (teda tvrdili to na trhu :D )

Okomentovat