neděle 2. listopadu 2014

Novinky za říjen :)

Ahoj všem,

skončil nám další měsíc a proto tu máme další nákupy a to za říjen.

V říjnu jsem neměla moc finančních zdrojů a proto jsou moje nákupy trochu chudší :D . I tak se s vámi o ně podělím :)
Pro mě osobně je velké překvapení, že jsem si nekoupila žádný lak na nehty. Co se týče laků na nehty jsem schopná si kupovat další a další.

Nyní už ale jdeme na moje nákupy.






V říjnu jsem se byla vyzvednout svůj DM Box. V tomto boxu bylo spoustu zajímavých věcí ze kterých jsem měla opravdu radost. O obsahu DM Boxu si můžete přečíst zde.



Dále jsem od své úžasné kamarádky Terezky (její blog je zde ) dostala paletku stínů.


Tuto paletku jsem si objednávala přes její profil na Ebay. Vypadalo to, že se paletka ztratila tak mi peníze byly vráceny. Asi po 3 měsících jí najednou paletka přišla domů. Nakonec mi paletku dala jako opožděný dárek k svátku a já ji moc děkuji.


Na to kolik paletka stála má velmi dobrou pigmentaci.
                                                                                     
Cena byla kolem 25,-





Jako další jsem si pořídila korektor.



Co jsem měla korektor předtím tak ten mi došel. Tak jsem si potřebovala koupit nový. Vybrala jsem si rozjasňující korektor od Catrice v odstínu 020 Ligh Beige


Catrice se dá koupit ve vybraných prodejnách drogerie Rossmann nebo nově v Kauflandu. Cena: 104,-


                                                                                                      





 Jako poslední  jsem si pořídila další Baby Lips.




Jeden jsem obdržela v Dm Boxu a chtěla jsem zkusit i jiné odstíny.
V Dm drogerii jsem si tedy vybrala jeden hydratační s mátou a jeden tónovací v odstínu Peach Kiss.

Mátový lehce na rtech pálí. Peach Kiss lehce rty zabarví do broskové barvy. Vypadá velmi pěkně, ale je potřeba mít zdravé a nepopraskané rty.


Moc dlouho ale nevydrží ani jeden z těch tří co mám. Většinou kolem hodiny a poté je potřeba aplikovat znovu.

 Cena v DM v akci kolem 60,- 



To je z nákupů za říjen vše. Bylo toho opravdu po skromnu, ale třeba se do příště polepším :)




A co jste si koupili v říjnu vy?









Žádné komentáře :

Okomentovat