úterý 14. října 2014

Podzimní DM Box


Ahoj všem,

23. září drogerie DM na svém facebooku oznámila, že pořádají soutěž o podzimní DM Box. Každý třetí přihlášený vyhrál jejich box za 149,-.
Já jsem patřila mezi šťastné výherce a proto vám dnes přináším článek s obsahem DM Boxu.
Snažila jsme se uvádět i ceny výrobků, ale jsou pouze orientační. Ceny jsme hledala na internetu a tak se můžou lišit od skutečnosti v DM drogerii.





Tak jdeme na to :)




DM Box jsem obdržela v krabici  krásné tmavě žluté barvy. Už při vytahování boxu z tašky jsem věděla, že tam bude hodně výrobku, protože byl docela těžký.








 Po otevření víka na mě vykoukl letáček s informacemi o produktech. Vnitřek krabice je krásně puntíkovaný a jsem si jistá, že krabici ještě využiji.











Jako první jsem z boxu vytáhla denní krém Teint Perfektion 50ml od značky Balea. 
Tento krém slibuje intenzivní hydrataci a měl by dodávat pleti rovnoměrný a vyhlazený vzhled. 
Já ho budu nejspíš používat v zimě po příchodu z mrazu domů do tepla.
Cena: cca 99,-














Jako další jsem objevila Mr Muscle Active Capsules Artic Fresh 12 ks.
Jedná se o víceúčelový čistič který by měl být šetrný k životnímu prostředí a vhodný na všechny druhy povrchů.
Jelikož máme doma lino a dlažbu tak se tento čistič opravdu neztratí.
Cena: cca 50,-














 Další na řadě byla vonná svíčka značky Ambi Pour.
Tato svíčka má vůni jablka a koření a je z Vánoční kolekce.
Já svíčky naprosto miluji a zvlášť s vůněmi které připomínají Vánoce. Už se tedy nemůžu dočkat až si tuto svíčku ve svém pokoji zapálím.
Cena: cca 75,-














 Dále box obsahoval bonbónky Fresh Pastillen s příchutí cherry-menthol.
Tyto bonbónky okamžitě putovaly do mé kabelky. Doufám tedy, že budou dobré.
Cena: nenalezena

















Dále jsem v boxu obdržela pár vzorečku.
Weleda pásnký sprchový gel.
Loreál Paris Revitalift magic Blur.
Kotex.






Jako další zde byla pasta na zuby Aquafresh HighDefinition white.
Tuto pastu doma určitě využiji a už se na ni těším, protože slibuje rychlé bělení zubů a svěží dech.
Cena: cca 60,-















Dále tělové mléko od Dove Purely Pampering pistácie a magnolie.
Tělová mléka já osobně moc nepoužívám tak ho nejspíš daruji mamce.
Cena: cca 150,-














Šampón Gliss Kur Hyaluron + Hair Filler pro suché, lámavé a řídnoucí vlasy.
Já osobně nyní používám šampon z lékárny proti lupům, protože po jiných šampónech mám s lupy obrovský problém. Tento šampón nejspíš schovám do poličky a budu doufat, že ho budu moci brzo vyzkoušet, protože voní úplně božsky.
Cena: cca 85,-












Dále box obsahoval sprchové mléko Adidas soft honey.
Sprcháče velmi ráda měním a proto se těším až ho vyzkouším. Voní velice příjemně.
Cena: cca 80,-















Dále na mě v boxu čekal Mayballine Baby Lips Cherry me.
Baby lips jsou u nás nově a jsou to tónovací hydratační balzámky. Chtěla jsem jeden zkusit a porovnat ho s Dermacol Love a tak jsem ráda, že byl zrovna v DM Boxu. A kdo ví? Třeba se Cherry me dočká i nějakých svých kamarádu :D.
Cena: cca 79,- (nyní v DM ve slevě za 59,-)




Jako poslední v boxu byla tato kokosová sůl do koupele.
Já osobně miluji když si můžu napustit vanu, vzít si knížku a relaxovat. Tato sul by měla zároveň fungovat jako pěna do koupele. Už se tedy velmi těším až začne být opravdu zima a já se večer naložím do vany s touto kokosovou solí.
Cena: bohužel nevím















Tak a to je z podzimního DM Boxu vše.
Já osobně jsem opravdu nadšená. Myslím si, že z podzimního boxu využiji více věcí než z toho letního. Největší radost mám asi z Baby Lips a z vonné svíčky.






A co vy? Soutěžili jste od DM Box a byli jste úspěšní? Pokud ano, tak jak jste spokojeni s obsahem vy?

3 komentáře :

Kristýna řekl(a)...

Soutěžila jsem, ale bohužel štěstí se na mě neusmálo :( box vypadá super a určitě bych z toho snad všechno využila

Lifeinabigcity řekl(a)...

Tak třeba se příště zadaří :)

Blog de la Licorne. řekl(a)...

Parádny je :) Ja sa teším na ten svoj, ktorý som akurát vyhrala môžem si poň ísť 15. :3

Okomentovat