neděle 12. října 2014

Novinky za září :)

Ahoj všichni,

konečně jsem se dostala k tomu vám ukázat mé novinky za měsíc září. Jelikož tu mám 6 věcí bude to delší článek. Tak si udělejte kafe nebo čaj a můžeme začít.





Jako první tu mám oční linky od firmy Jordana.


Tyto oční linky ve fialové barvě jsem koupila na veletrhu World of Beauty and Spa. Veletrh se konal  5. - 6. září v PVA EXPO LETŇANY v Praze. 
Veletrh byl pěkný se spoustou zajímavých věcí. 

Já jako maniak do fialové jsem samozřejmě nemohla tyto linky nechat bez povšimnutí :D

Linky mají klasický štěteček jako většina tekutých linek.




Linky na oku vcelku dobře drží.
Ovšem mám s nimi jeden problém a docela velký. Mají být vodě odolné. Bohužel ale nejsou. Tyto linky absolutně nevydrží ani kapku vody. Po namočení se okamžitě rozmazávají a jedním tahem se dají setřít.Docela mě to mrzí, protože jinak by byly tyto linky naprosto super.





Barva: fialová s lehkými třpytkami.
Značka: Jordana
Odstín: 05 Royal Wish.
Cena: 60,-



Jako další fialovou věc jsem si na veletrhu koupila Lip intense od značky Milani


Tato leskortěnka jak já tomu s oblibou říkám má klasický leskový štěteček. Aplikace je tedy velmi jednoduchá a rychlá. Barva mi na rtech vydrží zhruba hodinu v přijatelném stavu. Poté se musí barva znovu obnovit.
















Barva: krásná fialová.
Značka: Milani
Odstín: 04 Violet Addict
Cena: 139,-





Poslední věcí kterou jsem si pořídila na veletrhu byl tento lak od Jordany



Tento lak se hodí jako top coat na různě barevné laky. Nejlépe vypadá na bílém podkladu kde vynikne v celé své kráse.
Štěteček je spíše menší.
S výdrží tento lak nemá problém. V pohodě zvládne klidně týden. Ovšem u odlakování už problém je. Tím, že je to třpytkovaný lak na nehty se odlakovává dosti špatně. 
Já osobně doporučuji alobalovou metodu, protože jinak se zblázníte. 




Obsahuje fialovo-modré třpytky.
Značka: Jordana
Odstín: 14 LA City Nights
Cena: 50,-





Při návštěvě DMka jsem si všimla těchto nových barevných věciček na rty od značky Miss Sporty.




Já si vybrala takovou narůžovělou barvičku.
Na rty se nanáší velice příjemně. Má hodně krémovou konzistenci. Řekla bych, že je to takový hodně barvící balzám na rty.
Miss Sporty slibuje výdrž celý den. Tomu opravdu nevěřte. Mně vydrží na rtech v dobré kondici stěží hodinu a musí se hlídat a obnovovat.








Barva: jemná růžová
Značka: Miss Sporty
Odstín: bohužel po odstranění ochranné folie odstín nevím :(
Cena: 49,-








Koncem září jsem zabrousila na www.galaxieprani.cz

Jak se dalo čekat můj virtuální nákupní košík zaplnily dvě věci. A to: rozjasňovač od Makeup Revolution a paletka očních stínů od W7.
S e-shopem je naprosto bezproblémová komunikace a všechny věci dorazily v pořádku. Velmi doporučuji!!
S Českou poštou už to bylo horší :(
Balíček mi měl dle informací z internetu dorazit zrovna v den kdy jsem byla doma. Bohužel se pošťačka neobtěžovala ani zkusit zazvonit zda jsem doma a lístek rovnou hodila do schránky. Na toto jsem si už zvykla a tak jsem druhý den šla na poštu. Na poště jsem strávila téměř půl hodiny. Slečna za přepážkou nebyla schopná můj balíček najít a už mi chtěla říct, že tady nic na mé jméno nemají a že mám smůlu. Naštěstí ho pak její kolegyně našla, protože jinak by si něco poslechla.

Ale teď už k obsahu balíčku.


Jako první jsem rozbalila rozjasňovač.



Tento rozjasňovač je lehounce růžový a je naprosto boží. Balení je velmi pevné a nebude problém s ním cestovat. Pigmentace je neuvěřitelná. Stačí ho opravdu maličko nanést na štětec a vypadá na tváři báječně. Používám ho ráda i na rozjasnění vnitřního koutku očí při nějakém tmavém líčení. Troufám si říct, že mi tento rozjasňovač vydrží hodně dlouho a bude mi dlouho dělat radost.
















Barva: jemná růžová
Značka: Makeup Revolution
Odstín: Pink Lights
Cena: 159,-



A jako poslední zde mám paletku od W7.




Tato paletka je naprostá pecka!!! Obsahuje 12 stínů a jejich pigmentace je něco neuvěřitelného!!
Stíny sice práší, ale i tak jsou perfektní. S touto paletkou vytvoříte jak líčení na den tak i na večer na nějakou společenskou akci.
Paletka obsahuje matné i třpytivé stíny.
Od té doby co mám tuto paletku doma, nepoužívám na oči téměř nic jiného. Nemůžu se jí nabažit.
Pokud váháte a máte rádi fialovou tak jako já, rozhodně do této paletky jděte a kupte si ji. Za tu cenu není nad čím přemýšlet.









Barva: obsahuje pestrou škálu stínů od světlých po tmavé
Značka: W7
Odstín: In the night
Cena: 199.-




A to je z mých nákupů za září vše :)

Doufám, že se vám můj článek líbil a zanecháte zde nějaký komentář :)


A co vy?? Copak jste si v září pořídili vy? :)

4 komentáře :

Unknown řekl(a)...

Moc krásný článek, hrozitánsky se mi líbí fialová leskortěnka :3 ta jse skvostná. A ten jordana lak.

http://beaufash-klarka.blogspot.cz/

Lifeinabigcity řekl(a)...

Děkuji :) tu leskortěnku teď nosím pořád tak doufám, že mi brzo nedojde :D :D

Unknown řekl(a)...

Ahoj, parádní článek, kde jsi kupovala tu paletku W7? Dost mě zaujaly barvičky.. :)

Lifeinabigcity řekl(a)...

Ahoj, paletku W7 jsem kupovala na www.galaxieprani.cz :)

Okomentovat