pátek 26. září 2014

Oční stíny COSMOPOLITAN

Ahoj všichni,

 v říjnovém čísle Cosmopolitanu se měli objevit oční stíny a já jsem si řekla, že je prostě vyzkouším. Cosmopolitan si kupuji celkem pravidelně a každý dárek vždy potěší. Když jsme zjistila, že to budou zrovna oční stíny tak jsem se opravdu těšila.




Na výběr bylo ze třech kombinací. Do zelena, do hněda a do fialova. Já jako milovnice fialové jsem si samozřejmě musela vybrat fialové :D .

 (očnní stíny)



Z barev jsem byla skutečně nadšená. Hlavně ta fialová vpravo uprostřed se mi velmi líbila. Po otevření jsem ovšem byla trochu zklamaná. 
Časopis avizoval, že to jsou oční stíny s aplikátorem. Jenže ono ejhle, aplikátor asi někam odcestoval. Nejspíš bych ho stejně vyhodila, protože používám štětce, ale když už někde něco napíšou tak by dle mého názoru měli dodat vše. 
(chybějící aplikátor)


Poté jsem se rozhodla, že vyzkouším pigmentaci stínu na mé ruce. V tu chvíli jsem se zmohla jenom na WOOOW. Byla jsem naprosto unesená. Takovou pigmentaci jsem opravdu nečekala. Samozřejmě, že světlé stíny na tom byly s pigmentací hůř, ale to už tak většinou bývá.

(zkouška stínu)


Jenže tímto mé nadšení bohužel končí :( . Když jsem se rozhodla vyzkoušet stíny na oku začal jsem měnit názor. Po použití štětce na který jsem absolutně vůbec netlačila jsem skoro do stínu probořil. 
Dále jsem také  zjistila, že  na světle fialovém stínu je nějaký flek. Já vím měla jsem si toho všimnout už v obchodě, ale i tak to zamrzí.

(flek na sv. fialovém stínu)


Po nanesení stínu na oko jsem si říkala jestli špatně vidím nebo co se děje. Na oku se neobjevila žádná barva. Ani po několika ti navrstveních stále nic. Jediné co se objevilo tak byla fialová barva pod okem vypadající jako monokl. Veškeré stíny ze štětce opadaly a na oko se tak už nedostaly. 
Stíny také strašně práší.

Výhody:  
  • pěkné barvy
Nevýhody:
  •  vysoká prašnost
  •  velmi špatná pigmentace
  •  flek na sv. fialovém stínu
  •  chybějící aplikátor
Na Cosmopolitan kvůli tomu nezanevřu a budu si ho stále kupovat. Když bych ale měla tyto stíny shrnout tak z nich nadšená nejsem. Nejdříve vypadaly naprosto božsky, ale po nalíčení nebyly absolutně vidět. Za mě tedy tyto stíny bohužel NE.



A co vy? Vyzkoušeli jste taky tyto stíny? Pokud ano, tak jaký na ně máte názor? 









2 komentáře :

Amaya řekl(a)...

Taky jsem si teď koupila Cosmo, tak jsem zvědavá, jaký já si na ně udělám obrázek :)
jinak super článek! :)

Barča řekl(a)...

já mám nude, hodně podzímní barvy, ještě jsem nezkoušela, ale aplikátor nechybí (ale nikdy ho nepoužiju :D) a nevypadaj tak marně

Okomentovat