neděle 13. března 2016

Jarní Lush haul

Ahoj všichni,

uplynul nějaký čas a já zase zabrousila na stránky Lushe. No a nebyla bych to já, kdyby v mém online košíku neskončilo několik věcí. A v dnešním článku Vám je ukážu :)






Jelikož má nyní Lush Velikonoční a Jarní kolekci, bylo téměř nemožné odolat. Spousta krásných a veselých barviček a já nevěděla co vybrat dřív. Snažila jsme se krotit, ale jak to tak bývá, moc to nešlo :D

Celý balík mi přišel mega rychle. V úterý večer jsem objednala, zaplatila a ve čtvrtek jsem již balík měla u sebe. Vše bylo krásně a pečlivě zabalené. Krabice navíc byla perfektně vystlaná, aby se nic nerozbilo.








Vybrala jsme si celkem 6 produktů a jeden malý jako dárek k nákupu.



A nyní již k mému výběru.



Jako milovník Bath bomb jsem prostě nemohla odolat a vybrala jsme si tyto koupelové bomby: Fluffy Egg, Golden Egg, Humpty Dumpty, Which came first? a ze stále nabídky bombu Twilight.



Fluffy Egg: 135 Kč/125g

zdroj







Golden Egg: 159 Kč/100g


zdroj
























Humpty Dumpty: 275 Kč/200g


zdroj
























Which came first?: 275 Kč/225g

zdroj

























Twilight: 139 Kč/180g

zdroj


























Dále jsem také nedokázala odolat znovu použitelné koupelové pěně Bunch of Carrots ve tvaru roztomilých mrkviček.

Bunch of Carrots: 275 Kč/150g


zdroj
























Jako dárek k nákupu jsem dostala vzoreček mýdla Somwhere over the Rainbow.






Můžu říct, že jsem z nákupu opět naprosto nadšená. Všechny produkty vypadají krásně a naprosto božsky voní. Už se těším na čas strávený ve vaně :)



A co vy? Také máte rádi Lush? :)

Žádné komentáře :

Okomentovat