úterý 16. února 2016

MY FOOD Market Haul

Ahoj všichni,

v dnešním článku se podíváme na to, co jsem si koupila na https://eshop.myfoodmarket.cz/
A pokud jste zvědaví co v mém nákupní košíku skončilo, čtěte dál :)







Před nedávnem jsem se zaregistrovala na e-shopu My Food Marketu. Za registraci dostal člověk voucher na 100 Kč. A jelikož tento voucher měl omezenou platnost, tak jsem se rozhodla ho konečně využít. Navíc jsem mohla využít ještě 50 Kč slevu od Smooth Cooking. Moje sleva tedy byla 150 Kč a to už by byla škoda nevyužít. Hned jsem tedy mířila na e-shop a začala skládat do svého košíku nákup. Ten musel mít hodnotu větší než 500 Kč. Když si pak člověk odečte tu slevu, tak už ta cena není tak hrozná :D . Košík se mi rychle plnil různými dobrotami. Během chvilky jsem měla vybráno, vyplnila jméno a kontaktní údaje a už jsme se mohla těšit na další den až si pudu nákup vyzvednout. Máte totiž dvě možnosti: buď si necháte nákup zdarma doručit od PPL, nebo si ho sami vyzvednete. 

Já vybrala tu druhou variantu :)


Celý nákup jsme měla krásně srovnaný v pevné papírové tašce, takže se krásně nesl domů.





A teď už konečně k obsahu:



- NATURE LAND tyčinka s ořechy a dýňovými semínky za 14 Kč



- BIOSAURUS sýr 50g za 33 Kč



- Fentimans Tonic water 200ml za 37 Kč



- Florentýnky za 49 Kč



- Snatt's chlebíčky sýr, cibule 110g za 39 Kč



- Kypřící prášek do pečiva AMYLON 12g za 5 Kč/ks



- BIO pudink vanilkový bez lepku 40g za 17 Kč/ks



- RAWFOOD lněné rolky z jahodami a borůvkami za 59 Kč



- Pražené mandle solené 50g za 37 Kč, pražené mandle uzené 50g za 37 Kč



- Kypřící prášek do perníku AMYLON 40g za 15 Kč



- Aloe vera drink Acai berry flavour ALEO 0,5l za 29 Kč



- PATIFU - tofu paštika s hlívou za 29 Kč



- Just fruit tyčinky: banán + jablko, malina, meruňka po 30g za 13 Kč/ks




A to je celý můj nákup :) . Jak jsem již říkala, uplatnila jsem celkem slevu 150 Kč a nákup mě tedy vyšel na 380 Kč.





Co se týče rychlosti vyřízení objednávky, tak jsem naprosto spokojená. Objednávala jsem v pondělí a v úterý po 12 hodině jsme si mohla nákup vyzvednout.



Rozhodně Vám tento e-shop doporučuji! Navíc stále mají slevu 100 Kč při první registraci. Proto neváhejte a objednávejte :)


A co vy? Máte zkušenosti s objednáváním potravin na internetu? 
Pokud ano, byli jste spokojeni? :))


3 komentáře :

Veru řekl(a)...

Zbíhají se mi sliny. Tak to vypadá, že mi zase spousta peněz uteče za jídlo. Většinu věcí znám z mého oblíbeného obchodu "Farmářka z Ráje", ale třeba ten tonic vůbec neznám a rozhodně ho plánuji poznat.

Dívka z venkova

Teréz řekl(a)...

ty chlebíčky jsou naprosto dokonalé! Miluji je, mohla bych je jíst po kilech! od té značky jak máš tu Tonic water mám ráda Curiosity colu :) je taková .. jinačí než Coca-Cola či RC cola nebo Pepsi.
Patifu je jedna z mála sojových věcí, která mě nenadchla, prostě mi to nechutnalo, přitom jiné sójové výrobky mám ráda.

Amaya Usagi

Life in a big city řekl(a)...

Já osobně můžu říct, že jsem hodně ráda, že jsem všechno nafotila hned po příchodu domů. Už večer jsme totiž museli ochutnat mandle a takhle to pomale postupuje dál :D

Okomentovat